Regulamin

(obowiązuje od 01.11.2017)

Właściciel Willi Dorotka oraz Pensjonatu*** Dormed Medical SPA – Dorota Sagan będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpiecznego pobytu wszystkich Gości.

&.1

W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i tytoniu!!! W przypadku nie przestrzegania zakazu palenia będziemy obciążać Państwa za malowanie i odświeżanie pokoju.

&.2

Określenie doby hotelowej

Doba hotelowa jest terminem umownym i trwa od godziny 1500 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 1200 w dniu odjazdu – w indywidualnych przypadkach po uzgodnieniu z recepcją możliwe jest wcześniejsze przyjęcie gościa do zamieszkania lub późniejszego opuszczenia pokoju.

Gość przybywający do Willi/Pensjonatu zobowiązany jest do dokonania zameldowania w recepcji zgodnie z przepisami „Ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych” wraz z późniejszymi zmianami oraz opłacenia pobytu z góry w dniu zameldowania i uiszczenia opłaty klimatycznej (Uchwała Rady Miasta do wglądu w recepcji).

Zajmujący pokój w chwili meldunku określa czas swojego pobytu informując o tym recepcjonistę. Jeśli gość nie określił pobytu najmując pokój przyjmuje się iż pokój został wynajęty na 1 dobę.

Płatność za pobyt przyjmowana jest z góry, za czas pobytu ustalony w rezerwacji.

W przypadku braku zapłaty w dniu przyjazdu za czas pobytu ustalony w rezerwacji przyjmujemy, że pobyt trwa 1 dobę i nie gwarantujemy pokoju na pozostałe dni rezerwacji.

 &.3

Tryb przedłużania pobytu

Życzenia przedłużenia pobytu  poza okres wskazany w dniu przybycia gość zgłasza recepcji do godz. 1000 w dniu poprzedzającym dzień wyjazdu. Właściciel  może odmówić przedłużenia pobytu gościom w przypadku rezerwacji wszystkich miejsc noclegowych / pokoi / lub 
w przypadku gości nie przestrzegających regulaminu.

 

&.4

Willa Dorotka oraz pensjonat Dormed Medical SPA ma obowiązek zapewnić:

  1. Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa . Bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu.
  2.  Profesjonalną i miłą obsługę.
  3.  Sprzątanie pokoju 2 razy w tygodniu
  4.  Bezpłatną wymianę ręczników po 7 dobach pobytu – ręczniki bezpłatnie wymieniane są 
    w każdej 8 (ósmej) dobie pobytu lub ODPŁATNIE NA KAŻDE ŻYCZENIE KLIENTA wg cennika znajdującego się w recepcji.
  1. Bezpłatną wymianę pościeli po 14 dobach pobytu pościel bezpłatnie wymieniana są 
    w każdej 15 (piętnastej) dobie pobytu LUB ODPŁATNIE NA KAŻDE ŻYCZENIE KLIENTA 
    wg cennika znajdującego się w recepcji.

 6.Wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności gościa lub jego obecności gdy wyrazi na to zgodę i życzenie.

&.5

Świadczenie usług

             Na życzenie gości  Willa Dorotka świadczy:

nieodpłatne usługi (prosimy o kontakt z recepcją tel. 600 45 46 35 lub 41 378 23 18):

  1. udzielanie informacji związanych z pobytem lub podróżą
  1.  zamawianie taxi
  1. udostępnienia  grilla ogrodowego
  1. bezprzewodowe łącze internetowe
  1. udostępnienie żelazka
  1. parking monitorowany niestrzeżony płatny – liczba miejsc ograniczona (nie ma możliwości wcześniejszego rezerwowania miejsc parkingowych)

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc parkingowych Willa Dorotka nie gwarantuje dostępności do parkingu.

 

 Odpłatne usługi wg obowiązującego cennika znajdującego się w recepcji
  (prosimy o kontakt z recepcją tel. 600 45 46 35 lub 41 378 23 18):

  • śniadania na ustaloną z recepcją godzinę 
  • obiady na ustaloną z recepcją godzinę 
  • kolacje na ustaloną z recepcją godzinę 
  • kawa Lavazza z expresu ciśnieniowego
  • herbata owocowa, zielona lub czarna z cytryną
  •  Zabiegi z zakresu fizykoterapii i balneologii
  • Zabiegi z zakresu kosmetyki, manicure, pedicure
  • Zabiegi z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej
  • Masaż klasyczny, leczniczy, wyszczuplający, antycellulitowy, odchudzający
  • Rowerek do ćwiczeń, Orbitrek, urządzenie do ćwiczenia brzuszków
  • Rowery i  kije Nordic Walking płatne wg cennika znajdującego się w recepcji.
  • Solarium

 &.6

Podejmowanie lub użyczanie pokoju osobom trzecim

Pokój jest wynajmowany konkretnym osobom w związku z czym zabrania się samowolnej zmianie pokoi przez gości jak również użyczania pokoi osobomnie zameldowanym w Willi Dorotka lub Pensjonacie Dormed Medical SPA.

&.7

Przebywanie osób trzecich w pokojach gościnnych w porze nocnej

Osoby nie zameldowane w Willi Dorotka mogą przebywać w pokoju gościa w godzinach od 8.00 do 22.00. 

Jeśli osoby niezameldowane będą przebywały na terenie willi po godzinie 22.00 będzie to traktowane jako wynajęcie miejsca noclegowego i zostanie pobrana opłata wg. cennika.

 &.8

Obowiązywanie ciszy nocnej

W celu  zapewnienia spokojnego pobytu przybywającym w  Willi Dorotka gościom obliguję wszystkich do zachowania ciszy nocnej w godzinach 2200 do 700.

   &.9

Tryb składania reklamacji

Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadkach związanych z jakością świadczonych usług.

Reklamacje przyjmuje recepcja lub prosimy wysłać na maila willadorotka@gmail.com lub salon@salondorotka.pl

&.10

Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczywniesionych przez gości

Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez gości.

Willa Dorotka oraz Pensjonat Dormed Medical SPA, nie przyjmuje do depozytu rzeczy wartościowych gości.

Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa. Gość przyjmuje do wiadomości, że znajdujący na terenie Willi Dorotka parking jest parkingiem niestrzeżonym.

&.11

Ograniczenie w korzystaniu z urządzeń elektrycznych

Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach urządzeń elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoi gościnnych.

&.12

Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie wyposażenia pokoi

Każdy pokój wyposażony jest w telewizor, radio, czajnik, lodówkę, suszarkę do włosów, ręczniki oraz niezbędny komplet naczyń stołowych.

Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszystkiego rodzaju uszkodzenia przedmiotów stanowiących wyposażenie i urządzenia techniczne powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Gości.

Gość powinien poinformować recepcję o ujawnieniu szkody bezzwłocznie po jej stwierdzeniu każdorazowo opuszczając pokój.

Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.

Kluczem od pokoju otwierają Państwo zarówno drzwi od recepcji jak również furtkę.

 &.13

Przebywanie zwierząt

Za odpowiednią odpłatnością Willa Dorotka zezwala na przebywanie ze zwierzętami.  

 Prosimy właścicieli swoich pupili aby nie pozwalali załatwiać  się im na terenie zieleni Willi a także pod drzewkami. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest posprzątać teren Willi po odchodach swojego pupilach.

 Właściciel zwierzęcia odpowiada i ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia poczynione przez zwierzę w wyposażeniu oraz urządzeniach technicznych za wszystkie szkody jakie on poczyni.

 Właściciel zwierzęcia odpowiada również za bezpieczeństwo innych gości przebywających w otoczeniu swojego zwierzęcia  – zwierzęta przebywające poza wynajętym pokojem, a na terenie Willi Dorotka,  powinny mieć założony kaganiec i być uwiązane na smyczy. Właściciel nie wyraża zgody na pozostawianie zwierząt samych w pokoju.

 
    Pensjonat*** Dormed Medical SPA nie przyjmuje zwierząt.

  • 14

 

BEZPIECZNE PŁATNOŚCI ONLINE – Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

Nasz system rezerwacyjny wymaga wpłaty zaliczki w wysokości do 30% kwoty rezerwacji. Po dokonaniu wpłaty rezerwacja uznawana jest za GWARANTOWANĄ. Płatności realizowane są przez firmę DotPay. W celu dokonania płatności należy wypełnić wszystkie pola w formularzu na szyfrowanej stronie systemu DotPay, na którą zostaną Państwo przekierowani w trakcie dokonywania rezerwacji. Następnie należy kliknąć przycisk “dokonaj płatności” i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami. Po dokonaniu płatności otrzymają Państwo wiadomość e-mail od operatora systemu DotPay zawierającą potwierdzenie dokonania przelewu lub płatności kartą kredytową. Pozostała część kwoty płatne jest gotówką (w PLN) w dniu przyjazdu do Willi Dorotka. Osoba przekazująca klucze nie może zameldować gości bez pobrania należnej za wynajem kwoty.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dotpay przykłada ogromną wagę do kwestii zachowania prywatności swoich klientów. Polityka zachowania poufności na stronach internetowych Dotpay jest udostępniana wszystkim zainteresowanym. Dotpay Ltd., jako administrator danych, dba o bezpieczeństwo udostępnionych danych. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z prowadzeniem działalności usługowej serwisu. Informacje dotyczące użytkowników mogą być przekazywane uprawnionym organom publicznym. Dotpay Ltd. zapewnia użytkownikom serwisu prawo wglądu do własnych danych, prawo żądania aktualizacji danych oraz prawo żądania skasowania danych.

Skargi i wnioski proszę składać osobiście lub za pomocą e-maila: 
willadorotka@gmail.com lub salon@salondorotka.pl